2012. augusztus 28., kedd

Mielőtt búcsút mondanék nekik...

Már egy ideje fel akartam tenni a körmeiről a képet, milyen szép hosszúra nőttek meg. S nem csak hosszúak, de hihetetlen erősek. Akárkinek mutattam, mindenki teljesen el volt hűlve tőle. Azt nem tudom, hogy tényleg gyorsabban nőttek-e, de határozottan erősebbek és keményebbek lettek attól a néhány sós-olajos-meleg vizes áztatástól.
Egész nyáron alig festettem ki őket, max egy alapozóval, vagy csillámossal, mert mindig volt mit csinálni itthon, nem akartam, hogy lepattogjon a szép díszítés.
Tavasz óta ki szerettem volna próbálni ezt a muffin mintát. Nekem egészen tetszik az eredmény, de ehhez már határozottan hosszúak a körmeim. ^^
Egy sajnos letört, na persze nem a fa hordástól, vagy más keményebb fizikai munkától. Attól semmi bajuk nem lett szerencsére. Hanem mikor a paradicsomokat kötöztem, beleakadt valamibe és majdnem letépte a tetejét. Igazából nem bánkódom miatta, már úgyis le kell vágnom, csak azért hagytam eddig nőni, kisebb formázásokkal, mert az egyik unokahúgom megígértette velem, hogy a nyár végéig várjak vele, meddig nő meg. xD

Ilyen hosszú sem volt még, a leghosszabb 2,6 cm, a legrövidebb 2,2 cm - ideje megszabadulni tőlük. ^^
Egyszóval csak ajánlani tudom mindenkinek, aki erős, hosszú körmöket szeretne! Én utoljára egy hónapja csináltam, de amúgy is két hónap alatt 3 alkalommal áztattam a körmeim. Nem kell sokszor a látványos eredményért. ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése