2012. augusztus 29., szerda

Best places to sleep...

Zorrókám egy kissé talán el van kényeztetve, ami talán nem is olyan meglepő tekintve, hogy anyuval mindketten macskabolondok vagyunk. ^^ Bár ettől függetlenül nálunk macska nem mehet fel bútorra, kivéve az étkezőben a székekre. Évek óta minden cicánk betartotta a szabályt, mégis valahogy Zorrónak elnézi mindenki. Egészen pici kora óta otthagyta az anyját és éjszaka anyu és apu között aludt, nappal pedig az én szobámban. Élveztem, mikor minden játékát és azokat a ruhákat, amiket összebírt gyűjteni, a szobám közepén halmozta fel. xD
Azóta már lassan másfél éves lesz, s érdekes helyeket választ fekhelyéül. Egyik kedvenc helye a wc teteje, vagy a mosdókagyló, de nagyon szereti a mosógépet és a szekrényeket is.

Itt még kisebb volt és azóta sem tudom, hogy nyitotta ki szekrényemet, de mikor benéztem, mert gyanúsan lógtak ki a ruhák, ott feküdt őkegyelme. Persze neki áll feljebb, mert kivettem.

Na meg melltartóban is csak ő tud aludni. xD Itt éppen az ágyamban alszik, húztam le a huzatokat, s mivel így nem volt semmi extra puha neki, rá feküdt a pizsamámra. Persze mehetett az is a mosógépbe. ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése