2012. augusztus 29., szerda

Asagi san, omedetou!

ASAGIさん, お誕生日おめでとうございます。 Vagyis boldog születésnapot, Asagi san!
Nem vagyok az a kifejezetten rajongó típus, de mivel a cseh street team vezetője kitalálta, hogy a D-sek szülinapjára küldjünk képeslapot, hát csatlakoztam én is. Nagy dilemmában voltam, milyen lapot küldjek, mit írjak? A dobosnak, Hirokinak valahogy sokkal könnyebb volt.
 Ezt a képeslapot küldtem, s nagy szerencsémre anyukám ajánlotta fel. Megnéztem és kiderült, hogy 1991-ben készült! Teljesen elhűltem, nem is akartam először elfogadni, csak emlék ez anyunak, de ő erősködött, így ráálltam. S nagyon örülök neki, mert igazán különleges szerintem!
Azt nem mondom el, mit írtam neki, de nem szerelmes ömlengés volt az biztos. xD Én csak tisztelem őt és felnézek rá, valahogy egyáltalán nem tudok férfiként nézni rá. Ő Asagi és kész. ^^
Viszont két idézetet is találtam, ami úgy hiszem, tetszeni fog neki:

"Music... a higher revalation than all Wisdom and Philosophy." - Ludvig van Beethoven.
"Music in the Soul can be heard by the Universe." - Lao-ce

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése