2012. augusztus 8., szerda

Orchestra

Általában szeretem, ha egy dalnak készítenek egy szimfonikus változatot, mint például Ákos - Helló (Symphonic Instrumental). Ez az egyik legszebb dallam, amit életemben hallottam, a hideg is kiráz tőle. Az eredeti számot is szeretem, de abban közel annyi érzelem és erő sincs. Szinte tapintani lehet a feszültséget.
Egy ismerősöm posztolta FB-n és kíváncsiságból meghallgattam, gyönyörű! Bár egy kicsit a Hellóra emlékeztet néhány része. Egyébként az eredeti számot is imádom, nagyon pörgős, táncolható, tele energiával.
Fantastic Baby Orchestra - ajánlom mindenki figyelmébe!

Ez pedig egy igazi klasszikus Micheal Jackson-tól, a Beat it orchestra feldolgozása. Nekem ez is nagyon tetszik, érdemes meghallgatni.

Kellemes zene hallgatást! ^ ^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése