2013. május 2., csütörtök

Mozogni jó :DD

Mivel itt a jó idő, egyre inkább nő a mozgásigényem. Alapból is szeretek mozogni, csak néha nehezen veszem rá magam. Fogynom nem kellene, viszont erősíteni, feszesíteni akarom magam a nyár előtt, de túl sok izmot se szeretnék építeni. Voltam én már full izom, a combjaim betonkemények, a karom is szépen domborodott, de olyan már nem akarok lenni, legalábbis most nem (igazi workout freak voltam ^^). A fele bőven elég lesz. ^^v
Ki is néztem egy pár videót, amit ki szeretnék próbálni. Persze először csak könnyebbeket, aztán majd fokozom a szintet.
Ahogy ismerem magam, eleinte nagy lesz a lelkesedésem, de ha egyszer is abbahagyom, akkor vége mindennek. Viszont, ha kibírom az első két hetet, akkor már annyira megszokom, hogy hiányozna, ha nem csinálnék valamit.

Rikoval már korábban elkezdtünk futni, fel a Remete-hegyre. Az első alkalom enyhén fárasztó volt a lépcsők miatt. Szerintem az út felét végig röhögtük. Riko mindig röhög rajtam, mikor a lépcsőn "futunk le", egyszer nem csodálnám, ha amiatt vágódna el. xD Na én meg azért, mert inkább már szökellek, mint futok. xD
A múlt héten szinte minden nap, amíg Budán voltam, tollasoztunk. Rendesen éreztem is a karomban utána. Persze Riko ennél is jót szórakozik rajtam, mert mint a nikkelbolha pattogok a labda után mindig - na meg nem hagyom komment nélkül. ^^ Az a szerencse, hogy van a park végében egy teniszpálya, oda szoktunk menni. Vagyis csak mellé ált, mert az nincs kivilágítva sajnos. Mivel a legtöbbször már sötétedés körül mentünk le.
Utána irány a szabadtéri kondigépekhez. Nem is tudom, vagy hét van, de minket nem igazán terhel meg, főleg Rikot, amilyen izmos. Nincsenek súlyok, hanem a testsúly emelésen alapulnak. Nekem azért van két kedvencem, mindkettő a derékra és a hasra irányul.

Emellett néhány nap csak úgy magamtól edzettem egy kicsit. De mindig elfelejtem a gyakorlatokat, ezért is kerestem videókat. Konkrétan hasra, combra és popsira. Ezek mind kb 10 percesek, kombinálhatom is őket, vagy akár egy nap csak egy-egy területre koncentrálhatok.
Szeretek tornázni, de nem nekem valóak a hosszú gyakorlatsorok. Amúgy is futok mellette, és tollasozunk is. Nem fogyni akarok, feszesíteni. Nem viszem túlzásba. S mivel van két nyitott csigolyám - éljen! :DD -, ezért akármilyen gyakorlat nem is jó nekem, pl.: felülések nem is mennek, mert annyira fáj, az alap láb emelgetés se kellemes.

Egyszerűen felmentem youtube-ra és ott találtam rengeteg jónak tűnő videót, lehet válogatni. Ma ezeket próbáltam ki belsőcombra és hasra, egészen könnyűek voltak. Aztán majd meglátom, hogy mennyire váltak be:
- Denise Austin - 5 Minute Inner-Thigh Workout
- Denise Austin - Abs & Back Workout Level 1
- Denise Austin - Abs & Back Workout Level 2
- Brazil Butt Lift - Tummy Tuck

Holnapra combot és popsit tervezek:
- Denise Austin - Legs & Buns Workout Level 2
- Denise Austin - Legs & Buns Workout Level 3
- Denise Austin - Kickboxing Cardio Fat Blast Workout

Az igazi cél az, hogy újra elég fitt legyek és meg legyen az állóképességem a Turbo Jam Fat Blaster-hez, amit régen, kb 3 éve csináltam. Akkor nagyon szerettem és tényleg élveztem. Most már nem tudnám megcsinálni, kb az első 10 percben kidőlnék. xD >__> Ezért is akarok erősíteni, mert bár azt is elkezdhetném most, de akkor nem élvezném és negatív érzés kötődne hozzá.

Addig is még Jillian Michaels - 6 Week Six-Pack Abs Workout- Level 1 van tervben. De azért ijesztő még elsőre, hogy ez az első szint. ^^;; Milyen lehet a többi szint... Mellesleg annyira ismerős valahonnan ez a nő, de nem tudom hova tenni, honnan. o__O S szintén tőle a Ripped in 30, ami még izgatja a fantáziámat.

Egészen sok tetszett meg, nyilván nem fogom mindet mindennap csinálni, mert nincs rá szükségem. És fő a változatosság, nem unok rá legalább egy-egyre. :DD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése