2013. május 19., vasárnap

7 Dragons in 7 Days!

Mivel idén van a Dragon Cave a 7. évfordulója, ezért a tulaj egy kis ajándékkal kedveskedik a játékosoknak. Pontosabban egy héten keresztül minden nap új sárkány fajta jelenik meg a barlangban! ヽ(*≧ω≦)ノ
Már lassan én is 6 éve játszom vele. O___O Azért valahol félelmetes belegondolni. xD Valahogy 2007 őszén találtam rá, és azóta is kisebb megszakításokkal (lelkesen) használom az oldalt.

Pont az a szerencsém, hogy éppen ma értem el a bűvös 500 sárkányt, s megkaptam az aranytrófeát. Vagyis így most már egyszerre 7 tojásom lehet! - igen, van limit... Már alig várom a jövő hét szerdát, nagyon, nagyon kíváncsi vagyok az új sárkányokra! ヾ(*´∇`)ノ Remélem, mindből sikerül szereznem.
S ha sikerül, akkor még talán az első néhányból egy-egy pár is összejön. Addigra pont letelik a két hét és jó pár Vörös sárkányommal inkubálhatom a tojásokat, vagyis korábban fognak kikelni.  o(*゚▽゚*)o


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése