2013. május 28., kedd

Dragon Cave - 7th Day


Ma van a Dragon Cave-en a 7 nap utolsó napja! Szerintem tiszta jó ötlet volt így ünnepelni a 7. születésnapot. ヾ(*´∇`)ノ Kivételesen nem kaptam frászt, nem lettem idegbeteg, mire végre sikerült szereznem minden új fajtából egy-egy párt - bár még ne szóljam el, a 7. napos hiányzik.

Valahogy mindig jó időben mentem fel, nem voltak sokan, sokszor már első alkalommal megkaparintottam egy-két új tojást. Na persze olyan is volt, hogy több órán keresztül szenvedtem - minden óra egészkor dob ki pár percen keresztül -, mire sikerrel jártam.

Egyelőre még ki kell kelnie az 5. napos tojásoknak, legalább kettőnek, de úgy fest, szerencsém lesz. Szépen megterveztem, minden nap két tojás, de az 5. napos keresztül húzta a számításaimat. xD Jellemző. Egy sárkánynak három verziója... természetesen a hím és a nőstény is máshogy néz ki... de szerencsére nem lesz ritka, bár túl gyakori se. A lényeg, hogy mindből szereztem egyet. o(*゚▽゚*)o


Természetesen ezek a tojások is elérhetőek lesznek, mint általában később is, csak ilyenkor egyszerre sok kerül a barlangba, nekem pedig nincs annyi időm, hogy állandóan azt lessem, mikor bukkan elő olyan, amilyet szeretnék. (^o^)v






1. Black Capped Teimarr  2. Gilded Bloodscale Dragon  3. Black Tea Dragon  4. Hellhorse Dragon  5. Seragamma Wyvern 6. Blacktip Dragon  7. Copper Dragon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése