2013. június 5., szerda

Rose, make up!

Igen, igen! Megkaptam, amit akartam, végre. ヾ(*´∇`)ノ Bárcsak minden így jönne össze. xD
Rose visszatér a zeneiparhoz - még ha csak kis időre is. Korábban olvastam, hogy megköszönte a régi rajongóknak, aki szerették és szeretik a régi dalaikat. Rockot akar. Izgatottan várom, de tényleg. Kíváncsi vagyok, mennyire gondolta komolyan a rockot. ヽ(*≧ω≦)ノ
Végre újra sminkben, annyira fura, de olyan jó. Szép nagyon. És kék kontaktlencse? Voov, nem is tudom, mikor láttam rajta utoljára. Szokatlan, egy kicsit a fiatal Rose-t juttatja eszembe, bár szőkén már nem tudnám elképzelni.

Hihetetlen, hogy még az én hidegvéremmel is képes úgy fellelkesíteni, hogy ki tudnék bújni a bőrömből. Tényleg nagyon kíváncsi vagyok. VK-t már nem kapok, s valószínűleg a stílus is más lesz, mint a the Trax-el, de azért én szurkolok neki. o((*ω*))o
Eh, még le kell csapnom egy szúnyogot, de amúgy elégedetten megyek aludni. :3

Oh, és enyhén megkésve, de nagyon boldog 27. születésnapot kívánok! (*´▽`*)~♡

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése