2013. június 16., vasárnap

Itt a nyár! \(^o^)/

Már olyan hosszú ideje szeretnék valamit kezdeni a hajammal. Nagyon szeretem, hogy ilyen hosszú, de már kezdem unni, hogy egyszerűen csak le van engedve, vagy eltűzve, vagy szimplán felcsavarva.
Valami szép, egyszerű, de látványos módszert szeretnék. Mindig csak nézegettem a feltűzött frizurákat, de soha nem tudtam, hogy is lehetne megcsinálni.
Az előző nyáron, teljesen véletlenül rábukkantam egy kínai oldalra: www.duitang.com. Egészen hasonló a Pinterest-hez, csak persze minden kínaiul van.

Na de a lényeg, hogy egy csomó "csináld magad" képet is találtam. Nem csak haj, hanem mindenféle kézműves tárgyak, rengetegféle dísz, stb. Több kép összevágva lépésről lépésre, néha szöveggel, néha szöveg nélkül, bár sokszor tényleg nincs rá szükség, mert a képek alapján mindent lehet érteni.

Jó párat lementettem, hogy na majd kipróbálom őket, de aztán jött a tél és semmi kedvem nem volt hozzá. A sapka alá amúgy is nehéz begyömöszölni a flancos frizurát. ^^ Viszont a lényeg, hogy rájöttem, sok mutatós konty meglepően egyszerűen készül.
Már azon vagyok, hogy jó sok, szép, aranyos, elegáns hajcsatot készítsek a nyárra. Hiszen magában is szépek azok a kontyok, de ha egy bájos csattal fel lehet dobni, akkor miért ne?
A hajas mappában kb. 215  kép van - nem csak leírás, ötletnek való is bőven - persze ezek között sok a hasonló, vagy éppen ugyanaz, csak egy másikon érthetőbben mutatta be. És van egy olyan sejtésem, hogy sajnos sokhoz már túl hosszú a hajam...
A választék igen nagy szerencsére, minden alkalomhoz találok benne (komolyabb, elegáns, munkába, iskolába, vidám, fiatalos, bohókás, látványos és egyszerűbb).

Ezekből fogok most szemezgetni, hiszen nem sokára olyan meleg lesz, hogy igen nehezen fogom viselni a derék alá omló hajamat. Ha elkészítek egyet, majd teszek fel képet és véleményezem, mennyire könnyű, mennyi idő kellett hozzá, mire kell figyelni, etc. ^^

Így már többször is hordtam a hajam, magában is vagy csattal, virággal, hajtűvel. Szeretem díszíteni a hajam és kifejezetten rajongom a szép, csüngős (csilingelős) hajtűkért. Bár amúgy elég kevés ékszert viselek, mikor milyen hangulatom van. Sokszor még fülbevalót se, éppen elég, ami a hajamban van. ^^ Majd hajtűs képet is teszek fel. *__*
Mivel már régen lenőtt a frufrum, úgy tűztem el, mintha lenne, és a fonást jobb oldalt kezdtem el, a fülem mellett franciában a jobb tartás miatt. És egy kisebbet is, amivel a kontyot körbe tekertem.
Egy kicsit kibújt a fonat vége a nap végére, mert igen szeles idő volt. De attól függetlenül egészen jól tart.
Egyébként nem vagyok ilyen hulla fehér - már xD - csak a fényképen. o_O

Néhány link, azoknak, akik kedvet kaptak kísérletezni.

http://thebeautydepartment.com/hair/

http://www.duitang.com/album/2126754/?spm=2014.12553688.202.0  584 db
http://www.duitang.com/album/55298/?spm=2014.12553688.202.0  3049 db
http://www.duitang.com/album/1254188/?spm=2014.12553688.202.0   278 db

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése