2013. május 17., péntek

Feszesebb combokért

A hét egyik napja se kedvezett valamilyen oknál fogva a futásnak, de legalább tornáztam szinte minden nap. Persze azért nem vittem túlzásba...
Viszont elkezdtem egy 30 napos kihívást! Már a 10. napnál tartok és eddig egészen jól ment. Az első egy-két napban volt csak enyhébb izomlázam, mostanra viszont már úgy megszoktam, hogy meg se érzem szinte. Bár az igazat megvallva, a szünnapokon azért rendesen érzem az izmaim. Persze azért annyira nem könnyű, a végére már nehezebben veszem a levegőt.
De az eredményért tényleg megéri. Sokkal feszesebb, keményebb már most a combom. Látszik, hogy sokkal izmosabb, mint korábban. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a 30. nap végére. ^^
Az egyetlen hátránya nekem, hogy sokszor azért kezdek hozzá nehezebben, mert nincs türelmem annyit guggolni (mi lesz majd még a 250-nél?? :D). Ha elkezdem, akkor már nincs gond, rendesen csinálom. De rávenni magam... ^^

Popsi- és combfeszesítés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése