2012. július 31., kedd

Pupe - Lucky bag

Először is azoknak, akik nem ismernék a Pupét, ez nem csak egy szimpla baba öltöztetős oldal, ahol szép ruhák vannak. Első sorban egy divat közösség, portál. A lényege az, hogy mindenki feltöltheti képekben a gardróbjában található összes ruháját, ékszerét és egyéb kiegészítőjét. Hogy mi ebben a jó? Csupán annyi, hogy így a világ szinte bármely országában élő ember öltözködési stílusába nyerhetünk bepillantást és véleményezhetjük, ha tetszik. A legnevesebb világmárkákra is könnyedén rá találhatunk, ha beírjuk a keresőbe, de nagyon sok kézzel készített ékszerre, ruhára bukkanhatunk.
Nekem nagyon sok inspirációt ad, mivel szeretem a szép ruhákat, és szeretek varrni is. Emellett öltöztethetjük a kissé talán gnóm, de kifejezetten aranyos babánkat. Ha valakinek kommentelünk, akkor ribbon-t (pénzt) kapunk, és lehet vásárolni. Eleinte tényleg csak a ruhák miatt regisztráltam, de most már elkapott a babaöltöztetés láz is... ^^;;

Már alig vártam, hogy végre kinyithassam az ajándéktáskákat, ugyanis egy bizonyos ideig nem lehet őket, hiába vettem meg szinte azonnal néhányat a megjelenésük után. 31. volt a határidő és nagyon kíváncsi voltam, mi lehet bennük. 6 táskából 5-öt vettem meg, éreztem, hogy bánni fogom, ha az utolsót nem. De szerencsémre kiderült, hogy jól tettem. Én eddig még nem vettem részt ilyen nem is tudom minek nevezzem, zsákbamacskás akcióban. Így nem tudtam, mit és hány darabot fognak rejteni a táskák. Nagyon meglepődtem, hogy nem csak egy-két kiegészítőt, hanem egy teljes szettet!
(Csak tisztázásképpen, naponta kommentálással 100 ribbon-t lehet szerezni, plusz annyit, amennyit nekem kommentelnek, Bejelentkezéskor és öltöztetéskor 10-50 ribbon.)


Cute bag: 300 ribbonba került és ezt nyitottam ki elsőnek. Teljesen meglepett, hogy 7 ajándék volt benne. A képen látható. Attól függetlenül, hogy annyira nem rajongom a rózsaszínért, ezt majdnem egészében felvenném. :3
A ruha és a hajpánt tetszik különösen. A gallér már annyira nem, de az levehető.




 Antique bag (360 ribbon): Elsőre ez majdnem csalódás volt, de ahogy ráadtam a pupémra, máris jobban tetszett, főleg, mikor ránagyítottam. Nagyon szépek a részletek, a csipke is kifejezetten reális. A kámeás nyaklánc pedig gyönyörű! Fehér és aranyszínű gyöngyökkel és egy kis masnival. A zokni annyira nem tetszik, de a cipő viszont szépséges. A táskája is egész aranyos, és a hajba való se rossz.




 Comfy bag (330 ribbon): nem igazán tudom, milyen stílus ez. Én mori-nak, esetleg natural-nak nevezném. Nem mondom, hogy nem jó, de nem az én stílusom. Maga a ruha nem tetszik, bár így hogy rajta van a kis blúz, jobb. A csipke mellényke viszont nagyon szép! A hajpánt pedig kifejezetten szép, tetszik. De ebből csak a hajpántot és az ajándéktáskát fogom megtartani, a többit eladom majd.



 Lolita bag (400 ribbon): na ez volt az igazi nagy csalódás. Bár a táskából következtethettem volna, milyen lesz. Nem mondom, hogy nem szép, de nem én. Ez a baba rózsaszín, baba kék és zöld összeállítás... nem az én világom. Nekem túl zsúfolt, szinte már giccses. Nem akarom megsérteni a sweet lolikat, csak egyszerűen sok nekem. Szeretem a lolit, de a sweet az nekem mindig túl cukormázas volt. Úgyhogy a blúz és az ajándéktáska kivételével mindent el adom majd. Bár a hajpánt egészen tetszik.


Classic bag (370 ribbon): Ez egészében tetszik, bár a kalapnak mennie kell. Szegény pupénak így is olyan nagy tök feje van, még csak tovább növeli. ^^ A cipő se tetszik, pedig amúgy jó lenne, csak nem szeretem a telitalpúakat. Viszont a stóla és a szoknya nagyon szép - gyönyörű anyaga van a szoknyának! A blúz is tetszik, bár nem igazán bírom kinézni a brosst, ugyanolyan, mint a táskán, de hogy mi lenne az, nem tudom. Csak a gyöngyöket tudom kivenni. ^^ Szép hajtásos és csipkés a blúz is, ha jól néztem, akkor mintha liliom vagy valami ehhez hasonló virág mintás lenne a gomb is. Ez a halvány szürkés, lilás összeállítás tetszik ezzel a meleg sárgával. A táskán még gondolkozom, bár a virágok aranyosak rajta. Azt viszont sajnálom, hogy zokni nincs hozzá, egy pedig csipkét el tudtam volna képzelni hozzá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése