2011. december 20., kedd

Loli or not loli?

Egy gyors bejegyzés még elalvás előtt. Csak úgy osztani az észt alapon. xD
Nagyon sokszor botlok bele mostanában lolitákkal foglalkozó oldalakba ami jó, mert szeretem a szép ruhákat. A classic loli a kedvencem, a sweet viszont már túl sok, az az igazi olyan fajta, amitől gyorsan cukorbetegséget lehet kapni.
Na de a lényeg, sok helyen írnak a lolita szabályokról, ilyen tedd, ne tedd gyűjtemények. Szerintem ezek hasznosak, mert segíthetnek egy kezdőnek és azoknak is már benne vannak utat mutatni. Csak attól kaparok falat, hogy mindenki mindent be akar szabályozni.
Persze nem mondom, hogy ha meglátok egy felettébb érdekesen felöltözött lányt, akkor nem szisszenek fel én is, hogy: "Ó, bár csak ne mentél volna ki az utcára!" Viszont vannak olyanok is, amik szerintem bár elég merészek, mégis elmennek. Én nem venném fel, mégis van benne valami, ami tetszik benne. Egyértelműen nem lolita, ámbár több ilyen említett oldalon őket hozzák fel példának az ita-ra. Most kérdem én, hogy honnan veszik, hogy azok a lányok lolitának öltöztek? Attól hogy néhány jellegzetesség meg van az ő viseletükben is, nem feltétlenül jelenti azt, hogy ők loliták akartak lenni. Az már persze más kérdés, ha tényleg azok akartak lenni. Akkor valamit nagyon elnéztek. Inkább ne nevezzék magukat lolinak és máris nincs gond az egyedi öltözködésükkel.

Más. Attól hogy tetszenek a lolita ruhák, én nem akarok az lenni, majd egy másik alkalommal mesélek erről is. Viszont nagyon szeretnék lolita ihletésű ruhákat. De akkor mi lesz rá a biztosíték, hogy rám is nem fogják azt hinni, hogy lolita vagyok? Talán ez a veszély nem fog fenygetni, mert olyan ruhákat szeretnék, amik utcai viseletre is alkalmasak, nem túl kirívóak, de kellőképpen megvan bennük az a finom nőiesség, amit a lolita ruhák képviselnek. Ez egyelőre a jövő zenéje. ^^ Bár már most van egy pár olyan ruhácskám, ami egyesekben már felvetette a lolitaság kérdését...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése