2011. december 22., csütörtök

Feketék

Ahogy ma nézegettem a családi képeket, mert elő akarok hívatni néhányat, belebotlottam ebbe a képbe. Olyan édesek és viccesek. xD Panna és a kölykei. A középsőt tartottuk meg, a többi új gazdihoz került. Annyira édesek voltak kicsinek, és nagyon rosszak voltak, állandóan verekedtek. Nem is csoda, három kis kandúr. Itt olyan 2 hetesek voltak. (Most 1,5 évesek.)
Megörültem a képnek, mert már nem is emlékeztem rá, hogy nézett ki Csofi kicsinek. Először nem tudtam hirtelen, melyik ő, vagy egyáltalán melyik melyik. De aztán, ahogy megnéztem több képet is, újra felismertem őket. Első ránézésre olyan egyformák, pedig jobban megnézve három különböző kis cica, csak fel kell ismerni  a jellegzetességeiket. Édik voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése