2011. december 22., csütörtök

D 2012 Eu turné?

Ma reggel, vagyis már jócskán benne voltunk a délelőttben, Riko ébresztett. Először ki akartam nyomni a telefont, de leesett, hogy nem ébresztő, hanem valaki hív. Felvettem és erre izgatott hangon mondta nekem, hogy a D tavasszal jön Európába. Nagyon izgatott lettem én is, nem akartam elhinni. Mondtam is, hogy gyorsan ossza meg a Street Team oldalán. De miközben ő azon ügyködött, hogy elküldje, elkezdtem gondolkozni.
Mi van, ha ez nem is igaz? Ha csak egy üres ígéret, mi pedig felcukkoljuk a népeket. Bekapcsoltam a gépem és én is utána néztem. A Cure vol 101-ben mondták. Ennyit lehet még csak tudni, ASAGI írta facebook-on. Ő egy kínai lány (asszem), aki az oldalt szerkeszti. Tud japánul, de később kiderült, hogy angolul van az interjú az együttessel.


Nem tudom. Nem akarok reménykedni. Ha igaz is, hogy tényleg jönnek, az még nem azt jelenti, hogy hozzánk is fognak. Sőt. Igazából már egy kicsit úgy vagyok vele, hogy nem rázna meg annyira, ha nem jönnének jövőre se hozzánk. Már nem. A tavalyi éppen elég nagy sokk volt. Valahogy mostanra már belefásultam.
Persze, ha jönnek, amibe csak félve merek belegondolni, akkor elmondhatatlanul boldog lennék!! T___T Csak azt sajnálnám, hogy Shizu, egy nagyon kedves D ST tag nem tudna eljönni, mert ő éppen Kínában cserediákoskodik és csak a nyár végén jön haza. :S
Viszont nekünk annyi dolgunk lenne. Nem, nem vagyok izgatott. Még nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése