2012. november 6., kedd

Full House 2

"You die, I die, we die!" - Apsala (Jang Man Ok)

Elkezdtem nézni még egy koreai sorozatot, ami engem ismerve talán annyira nem is meglepő. Bár nem vagyok egy sorozat függő, de ha Rose-ról van szó (No Min Woo), akkor biztos, hogy megnézem. Éppen most adják Koreában az új sorozatát: Full House Take 2. Nem voltak nagy elvárásaim a doramaval kapcsolatban, de azért kíváncsi voltam rá. Tavaly ősszel kezdték a forgatást és amilyen képeket tett fel Rose... hát nem sok reménnyel álltam a sorozathoz. xD Amilyen az ő haja és főszereplő nőé... (Hwang Jung Eum) inkább a "kicsit hanyagoljuk" kategóriába került nálam. xD
Amúgy is úgy voltam vele, hogy nem sokára adnak majd az M2-n egy újabb koreai sorozatot, amiben Rose is szerepelni fog! Hát inkább a Pasta-t vártam, elvégre is tévében nézhetem! xD


Most viszont pár napja láttam a Full House-ból néhány képet és felkeltette az érdeklődésem, rá kerestem rögtön. Csak bele akartam nézni, de hamarosan azon kaptam magam, hogy végig néztem egy részt. ^^ Le is szedtem az eddig leadott részeket és már alig várom a folytatást! Nagyon megtetszett.

Nem azt mondom, hogy halálra röhögöm magam rajta, de határozottan tetszik és többet nevettem rajta, mint egy átlagos komédián. Sokan eléggé lehúzták, vagy ami talán egy fokkal jobb, azt mondják rá, annyira rémes, hogy már fantasztikus! Én nem is tudom. Nekem tetszik. Nem kell komolyan venni, bár azért vannak benne mélyebb szálak is, amik még felszínre fognak jönni a történet előrehaladtával. Könnyed kis komédiának szerintem pont jó.

Rose (No Min Woo)  miatt kezdtem el nézni, már régóta követem a pályáját. Egészen szinte a kezdeti korszakától. Sokat változott az évek során, a szőke, rebellis rocker dobosból mára komoly színész vált. Azért hiányzik a régi Rose....
Ez a szerep egy kicsit meglepett tőle, egy cseppet idegbeteg és arrogáns top star énekest játszik. Bár valahogy neki még ez is jól áll. Vicces fejeket vág néha nagyon, bár talán egy kicsit túljátsza, de gondolom szándékosan. Valójában pedig igen szorult helyzetben van és a kiadó elnöke a markában tartja.
Csak híznia kellene, de azt nagyon. Szörnyen vékony és a sorozat alatt még csak beesettebb lett az arca. Egy korábbi sorozata miatt, amiben egy rákos fiút játszott, olyan 10 kilót fogyott és azóta se tudta visszaszedni. >_<

 Először a másik férfi főszereplő  (Park Ki Woong) nem volt valami szimpatikus, meg nem is tudom, valahogy nem jött be azzal a fura, kisfiús fejével, bárgyú mosolyával. De aztán ahogy az elejétől néztem a sorozatot, őt is megkedveltem, és most már egészen aranyosnak tartom (bár nem az esetem. ^^). Határozottan pozitív szereplő és ő a "jófiú". Csak egy kicsit idegesítő, mert én Rose párti vagyok. xD Egyébként még 5 rész után se tudtam megjegyezni a filmbeli nevét. Valahogy nem megy. xD Talán Won Kang Hwi? Meg kell néznem. xD

Ugyanezt mondhatnám Hwang Jung Eum-ről is, valahogy nem szimpatizáltam vele se, mikor csak belenéztem, de most már vele is megbarátkoztam és azon kaptam magam, hogy neki szurkolok. ^^ Ha nem ilyen rémes a haja, akkor tiszta aranyos lenne.


S mielőtt még el nem felejtem: A Silla-ból Alcheon (Lee Seung Hyo) is szerepel benne! \(^o^)/ Ő volt az egyik kedvenc szereplőm sok szempontból is. A hűsége és az egyenessége teljesen lenyűgözött. Bár most egy cseppet más szerepet játszik, nem az a rettenthetetlen hwarang, mint a Silla-ban, de itt is szimpi és olyan jó látni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése