2012. február 1., szerda

Sokk... double eyelid glue?!

Ahogy nézelődtem a neten, belebotlottam egy lány blogjába, aki Szöulban tanul. Kíváncsi lettem és beleolvasgattam. Nála olvastam a "kettős szemhéjról". (double eyelid). Ez így elég furán hangzik magyarul és fogalmam sincs, mi ezt hogy hívjuk, de ez a "kettős szemhéj" simán az átlagos europid/negrid ember szemét jelenti. Mi nem a saját szemünket különböztetjük meg inkább, hanem az ázsiaiakét, mongol redőnek hívják azt a plusz kis bőrt, amitől az ő szemük "laposabb".
De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy tovább olvastam. Korábban is tudtam, hogy sok ázsiai megműtteti a szemét, hogy eltűnjön a mongol redő és megkaphassák az áhított europid szemet. De az teljesen meglepett, hogy a koreai fiatalok 2/3-da végeztetett már valamilyen szépészeti műtétet, hogy sokkal europidosabb kinézetük legyen (szem, arc, orr). Nos, igaz vagy sem, mindenesetre nagyon szomorú és sokkoló.

Tovább keresgéltem és ezt a blogot találtam. Szemhéj ragasztó. Wtf?! o__O Ez már sok nekem éjszakára. És még én sírok azon, hogy mekkora szeme van sok ázsiai lánynak (főleg koreai és japán). Nah, mindegy, a lényeg, hogy tényleg működik. Csak elsőre volt sokkoló. Kíváncsi lennék rá, milyen érzés lehet viselni?
A ragasztóval, mint a képeken is, különböző formájú szemet lehet "csinálni", attól függően, hogy kenik a szemhéjra. És tényleg más alakú lett tőle a szemük. o.O A tapasz használata viszont egyszerűbb, bár azzal a formán nem lehet alakítani. Nem semmi, mire képes a smink és a kozmetikai ipar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése