2012. február 14., kedd

Valentine's Day event! \(^o^)/

Na igen, az egyetlen ok, amiért minden évben várom a Valentin napot. xD Nem értem, miért ez a felhajtás körülötte, miért kell ünnepelni a párokat, ha szeretik egymást, akkor miért csak ez a nap a különleges? Mindegy is, nem erről akarok írni. xD
Van egy online játékszerűség, amivel már évek óta játszom, Dragon Cave , szinte egy fél évvel később regisztráltam, ahogy megalakult. Különböző sárkányokat lehet nevelni, ami nem vesz túl sok időt igénybe, nincs etetés vagy ilyesmi, csak szaporítani kell őket és minél több fajtát szerezni. ^^ Nekem tökéletes, mivel imádom a sárkányokat! :3 Minden óra egészben pár percig lehet csak szerezni, ha újak vannak, amúgy szerencse kell hozzá és türelem.
Már jó ideje mindig új sárkány fajta jelent meg egy-egy ünnep alkalmával, de azt hiszem, az utóbbi két évben már minden nevesebb alkalommal egy kis játék is adódott hozzá. Karácsonykor díszgyűjtés, fadíszítés, halloweenkor édességek és így tovább.
Viszont idén nem csak úgy Valentin sárkány van, hanem lehet kis üdvözlőkártyákat küldeni az ismerősöknek vagy random személyeknek. ^^ Ez annyira aranyos. Én már éppen lógattam az orrom, hogy egy barátom sem játszik vele, nem fogok én kapni semmit se, erre kaptam vkitől egy üzenetet. <3<3 Egy ismeretlentől, de nem is az a lényeg, hanem hogy lehet küldeni bárkinek és talán jobb kedve lesz tőle az embernek. Nekem legalábbis az lett. ^^


A Scroll-on vagyis ahol a sárkányokat mutatja, erre a kis cuki, szalaggal átkötött szívet fogó sárkányra kell kattintani és ott lehet megnézni a kapott üzeneteket vagy küldeni.
 Ezt kaptam én. ^^ Nagyon édes az a nyilat lövő rózsaszín sárkány. Szeretem őket, na nem a színük miatt,  hanem, mert olyan képességük van, amivel a tojásban fejlődő embrió nemét befolyásolhatják.
38 üzenet közül lehet választani és 20 különböző kártya van. Szerintem aranyosak és az üzenetek között is vannak viccesek. A sárkány világra szabták némelyiket. xD

Ha valaki érdeklődését felkeltette, a játék ingyenes, nem igényel nagy odafigyelést, mindennapi gondozást. Viszont a tojásokat és a hatchling-eket (a fiatal sárkányokat) fel kell tenni Click Site-okra, mivel a tojás úgy kell csak ki, ha megfelelő mennyiségű kattintást, megnézést kap. Ez sem nagy munka, ha éppen van tojásom, vagy hatchim, akkor napi 20-at kattintok vki máséra. Ennyi. Kb 3-4 nap alatt ki kell a tojás, és ugyanennyi idő kell a hatchling-eknek is, hogy felnőtté váljanak. Én ezeket szoktam használni, regisztrálni sem kell 1 2 3 Ezek a kedvenceim a kezelhetőségük miatt, de a többi oldal is jó.
Itt lehet megnézni, melyik tojás melyik sárkányé, mivel a Cave-ben, a barlangban nem lehet látni a tojások színét, el van feketítve, csak a leírásukat. Persze egy kis idő után könnyen meg lehet tanulni. Idő és türelem kell a gyűjtögetéshez, a régiek, ritkák beszerzéséhez, de lehet cserélni is a különböző oldalakon.
Ennyi a lényeg, nagyon egyszerű a játék amúgy. Érdemes elolvasni viszont, hogy hol élnek bizonyos sárkányok, mert különböző fajták más területen élnek. Ebből 6 db van (hegyek, tengerpart, sivatag, erdő, dzsungel, vulkanikus). De a Dragon Cave Wiki-n minden információ röviden és érthetően le van írva. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése