2012. február 13., hétfő

A smink varázsa

Időközben, már ahogy utána nézegettem, már megszoktam a double-eyelid ragasztó gondolatát. xD Erre a videóra is akkor találtam rá, mikor azután keresgéltem.
Ez egy Taiwan-i sminkes tv műsor, a lényege az, hogy ált. minden részben két lány versenyzik, ki tudja magát a legjobban átváltoztatni. Hát csak lestem. Olyan szépek lettek, de komolyan. o.O Belőtt haj, smink, műszempilla, kontaktlencse, divatos ruhák. Nem semmi...
Az arcuk egyik felét sminkelik ki, a másikat úgy hagyják egy darabig, hogy lehessen látni a különbséget. Persze azért már alapozó akkor is van rajtuk a kezdetekhez képest. Érdemes belenézni, ha nem is végig. Bár én annyira elhűltem, rákattantam, hogy egy csomó ilyet megnéztem. xD Legalábbis annyira, hogy miből milyen lett. Én se tudok tajvaniul, de még kínaiul sem, ami tudtam, azt is elfelejtettem már. Viszont a videó magáért beszél. Bájos lett mindkettő, bár nekem a kék szemű jobban tetszik. A lényeg: 03.28 és 04.55. A műsorvezetők reakciói is nagyon viccesek. :'D Ja és persze elején mutatja, hogy néznek ki, mikor felkeltek az ágyból, a végén pedig teljesen kifestik magukat - ezt mutatják is -, és szavaz a zsűri.
                                                    A folytatás és út a többi videóhoz. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése