2012. február 9., csütörtök

Csodagomba II

Éppen szűröm.
Már 17 napja iszom a kefirt és három nap múlva pihenhetek. Egészen kezdem megszokni, hogy inni kell, de azért jó lesz, ha hagyhatok ki végre egy pár napot. ^^ Mindig késő estére marad, mert elfelejtem vagy nincs kedvem hozzá és így elég morcin állok neki. De most a héten kezdtem rászokni, hogy már 7 körül átszűröm és akkor ittam meg, mikor kedvem lett hozzá. Mert minél később van, annál kevesebb kedvem van átszűrni. ^^;
Eddig még nem sok hatását érzékeltem, bár az is igaz, hogy nem eszek összevissza mindenfélét, és az allergián/asztmán kívül nincs semmi bajom. Legalábbis érzékelhető. Nem baj, folytatom, úgyis 2-3 hónap kell neki. Addigra már úgyis reflexből fogom szűrni, annyira rutinná fog válni.
Átszűrve, lemosva.
Ja, igen. Az arcomra is szoktam kenni néha, nem mindig, csak ha eszembe jut (annyira még mindig nem rajongok érte, ezért gyorsan lehúzom és elfelejtek hagyni >_<). Furcsa volt, mintha szárította volna a bőröm, vagy én nem is tudom. Amíg rajta volt, úgy húzódott, de ahogy lemostam, teljesen puha lett tőle az arcom. Jó volt simizni. Szóval tényleg van hatása. Azt nem tudom megmondani ennyiből, hogy ránctalanít-e, de mindenesetre táplálja a bőrt.
Anyukám egy kissé rendszertelenül itta, ezért én előbb fogok végezni, mint ő. Majd beszámolok a nála elért eredményekről is. ^^
A csodagombáról bővebben 

Bárkinek, akinek szüksége lenne rá, szívesen adok. Már elég sok van belőle. Budapesten, esetleg Cegléden megoldható lenne a találkozás. ^^ Nem szeretném, ha elpusztulna a szaporulat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése