2012. január 25., szerda

Indiai csodagomba

Még a múlt héten kapott anyu indiai csodagombát, vagyis kefirgombát. Én nem szeretem a kefirt, de az igazán felkeltette az érdeklődésem, hogy mit mesélt róla, mitől is csodagomba a csodagomba. Úgy döntöttem, erőt veszek magamon és teszek egy próbát vele. Két napja kezdtem el, ma lesz a harmadik, hogy inni fogom. Anyu és Riko szerint finom, hiszek nekik, mert ők szeretik a kefirt, s talán idővel én is meg fogom szokni, vagy talán még szeretni is. ^^
De hogy végül miért is kezdtem el a kúrát, annak ellenére, hogy nem szeretem a kefirt? Az ok egyszerű és szerintem igen meggyőző. Csak hogy pár példát említsek:
- megöli, megelőzi a rákot
- a különböző, tüdő-, vesebajokat, allergiát gyógyítja
- egy év alatt teljesen megtisztítja a szervezetet a különböző káros anyagoktól, nehézfém sóktól
- javítja a memóriát
- csökkenti a sejtek öregedését, vagyis ránctalanít (bőrre, arcra is lehet kenni)
A csodagombáról bővebben

Ezek engem meggyőztek, kíváncsian várom a hatását. Már egy-két hónap elteltével is jobban érzi magát tőle az ember. 20 napos a kúra, utána 10 napot pihenni kell és lehet elölről kezdeni. Igaz, egy kicsit macerás, mert minden nap át kell szűrni a kefirt és lemosni a gombát, de azt hiszem, az eredményért megéri ennyit dolgozni vele.
Majd amint érezhető változást észlelek, írok. Elméletben 2-3 hónap után az allergia kezd megszűnni. Ami nekem pont jó lesz, mert tavasszal jön az allergia szezon. Emellett az asztmámtól is jó lenne megszabadulni - bár én inkább pánikasztmás vagyok. S ha tényleg ránctalanít vagy megelőzi valamennyire a sejtek öregedését, az pedig különösen jó. Remélem, egy év múlva nem csak 6-7 évet tagadhatok le, hanem többet is. xD Jó lenne. ^^

Bárkinek, akinek szüksége lenne rá, szívesen adok. Már elég sok van belőle. Budapesten, esetleg Cegléden megoldható lenne a találkozás. ^^ Nem szeretném, ha elpusztulna a szaporulat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése