2013. április 6., szombat

Pasta ---> Rose!

Mivel már a harmadik hete megy a Pasta az M2-n, nem mondhatom, hogy új koreai sorozatot adnak. (yaay!) ^^ Főleg, hogy már csak 7 rész van hátra. Eddig nem tudtam írni róla, na meg a költözés miatt egy jó darabig nem is volt  netünk - vagyis még most sincs egyelőre...
Nya, de a Pastára visszatérve, azt hiszem, okkal gondolhatom, mikor 3 hete elkezdték adni, sokan izgultak a képernyő előtt és nem egy lakás volt hangos az örömtől. Én nem vagyok egy fangörcs típus, de mikor az első rész végén egy pillanatra mutatták Rose-t (No Min Woo), Rikoval egyként visítottunk fel. xD Már nagyon régen vártuk, egészen pontosan 2010 óta.
Éppen a téli vizsgaidőszak volt, s akkor kezdtem el nézni a Pasta-t koreaiul. Riko is becsatlakozott, hiszen mindketten szeretjük Rose-t, de tanulni is kellett, a fordítóknak sem volt ideje, így nem folytattuk tovább.
Rikonak már akkor nagyon elege volt a kosztümös sorozatokból - azért a Sillát végig izgulta velem később -, és azon mérgelődött, most már igazán adhatnának mait is. Mondjuk a Pastát, adják a Pastát! Engem ez akkor egy kicsit meglepett, hiszen a magyar átlag közönség számára biztosan fura lenne egy modern sorozat, nem véletlenül adnak látványos kosztümös filmeket. De persze hogy mellé álltam! Hiszen Rose. xD
Én erről majdnem el is feledkeztem, mikor tavaly nyáron azzal a hírrel fogadott Riko, hogy az M2-n valószínűleg a Pastát fogják leadni. o__O Magamról se tudtam egy darabig döbbenetemben, csak meredtünk egymásra. Enyhén boszorkányos és meglepő volt. xD

A sorozatról egy kicsit. ^^ Nagyjából tudtam, mire számítsak, hiszen egy pár részt láttam belőle még régen, de azért imádom. xD Apu teljesen ki van akadva tőle, hogy mekkora hülyeség, na azért nézi velem és nevet rajta. Még a bátyám is bele-belenéz és ez nagy szó. :D A kedvencem - persze csak Rose után - Kim San, a tulaj. Nagyon nagyarc. xD Nem is tudom eldönteni, hogy kinek drukkoljak. ^^
Egyébként elég nehezen szoktam meg a szinkront, nagyon nem illett nekem hozzájuk, legalábbis egy pár szereplőhöz.Mostanra már nagyjából megszoktam. Azért van, akit jól elkaptak szerintem: Oh Se-Young és Kim San. Kökényessy Ági érhető, miért, viszont megveszek, de egyszerűen nem tudok rájönni, ki a hangja Kim Sannak. (UmU)
Rose... az ő hangja, nem is tudom. Valahogy nem. Nem. Nem illik hozzá. Mondjuk az is benne van, hogy már előre leírtam magamban, akárki is szinkronizálja. ^^ Ahhoz képest, amire számítottam, nem is olyan rossz. Csak olyan "halott" a hangja. Egy hangszínen beszél végig, Rose pedig sokkal dallamosabb, játékosabb.
Mindenesetre olyan jó látni a tévében, sokat vártam rá, de megérte. Egyértelműen ő néz ki a legjobban benne - még a nők se nagyon érnek fel hozzá. ^^ Bár először egy kicsit furcsa volt, hogy ennyire barna, mert már annyira megszoktam az agyon fehérítőzött bőrét. ^^ Na nem mintha a Trax-ben nem lett volna hulla fehér, de a szőke hajához az passzolt.
Itt még hosszú volt a haja és egészségesen nézett ki. Jó látni, hogy ilyen is volt. Remélem, összeszedi magát és hízik egy pár kilót, mert nagyon ráférne már olyan gizda.
Én sminkben akarom újra látni, de legalábbis hosszú hajjal. Na jó, nekem már a normális haj is elég lenne. ^^

És igen! Ez a gyönyörű, szöszi fiú is ő. Itt még a the Trax dobosa volt és annyira fiatal. Nem hiába hívtuk Rózsinak vagy Rozálnak. xD Olyan jó visszanézegetni a képeit, sok szép emlék jut róluk eszembe. Szinte együtt nőttünk fel. :3
Sokszor eszembe jut, mikor hosszú évekkel ezelőtt Riko kérte, hogy hallgassak meg egy számot és hozzátette: "A szőkét, a szőkét nézd!" Hát köszönöm. ^^




2 megjegyzés:

  1. Bakter XD tudtam, hogy valahonnan ismerős a csávóóóóóóóóóóóóóóóóóóXD

    VálaszTörlés
  2. A lényeg, hogy még a vége előtt leesett. xD Nehéz is felismerni a vk-s szöszi után az biztos. ^^ Amikor először láttam barnán, smink nélkül, nem akartam elhinni, hogy ő az, annyira más lett. xD

    VálaszTörlés