2014. április 21., hétfő

Virágtündérek

Még március végén láttam a Praktikában egy nagyon aranyos ötletet, el is határoztam rögtön, hogy valamilyen formában megcsinálom az egyik kis unokahúgomnak az 5. szülinapjára. Mivel nem tudtam eldönteni, melyik selyemvirág legyen, ezért három virágtündért is kapott. Rózsa, krizantém és szegfű. Nagyon örült neki, és az anyukája is szerencsére. Név nélkül se maradtak sokáig: Flóra, Fiona és Fauna.
Ami még jobban meglepett, az egész család belebolondult, többen megjegyezték a felnőttek közül, hogy ők is elfogadnának egyet. :DD
Így mivel most volt a keresztanyukám névnapja, neki is készítettem egy vörös rózsából virágtündért. ^^ Persze valamivel "felnőttesebb verzióban. Örült neki nagyon, (sunyin) mondta is, hogy nem hiába mondogatta nekem, hogy mennyire tetszik neki. xD

Nem egy nagy munka, de azért elpepecseltem velük legalább másfél órát. Mikor keresztnek csináltam, azt hittem, jóval rövidebb idő alatt is kész leszek, de arra is ráment majdnem annyi. o_O Amikor a hármat készítettem, akkor fázisonként haladtam a tündérekkel, nem egyszerre csak eggyel. Gondolom, ha egyenként fogtam volna nekik, akkor jóval több idő alatt végzek velük.
A fejecskéjüket sötétben világító festékkel kentem be. A hajukhoz pedig többszínű fonalat használtam, hogy minél élethűbbek legyenek. A rózsaszín-fehér rózsa tündérhez kétféle rózsaszínt, a szegfűhöz mentát és ekrüt, a krizantém és vörös rózsa tündérkéhez pedig kétféle bézst és ekrüt - csak a képeken annyira nem látszik. Mindnek befontam hátul egy-egy nagyobb tincset. Viszont a nagy sietségben - mert persze az utolsó pillanatban készültem el - nem tudtam rendesen lefényképezni őket.
A rózsaszín rózsatündér kapott egy kis megkötős pártát is, élőben ez is sokkal szebben mutat természetesen. S eredetileg a vörösnek is terveztem, csak neki levéből, de meggondoltam magam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése