2012. szeptember 3., hétfő

Neptun, szomorodj meg...

Teljesen kikészített a tárgyfelvétel, minden évben macerás, és sok hiszti van vele, de idén különösen. Egyszerűen nem értem, hogy miért egy napon kell az összes karnak, szaknak felvennie a tárgyakat, amikor a szerver nem bírja! Direkt jóval előbb mentem fel, vagyis csak próbáltam belépni a neptunba, mint a meghirdetett felvétel kezdődött volna. De már akkor nem tudtam belépni, 3,5 órán keresztül szenvedtem vele, mire sikerült. Persze a kötelező(!) tárgyak egy részére már nem volt hely. Mi a jóégért nem képesek annyi helyet kiírni, ahány diák van?! Érdekes módon Szegeden soha nem volt gondom a kötelező órákkal, de itt... Mehetek be pitizni a to-ra, meg a tanárokhoz, hogy legyenek már olyan szívesek bővíteni a létszámot.
Na de úgy döntöttem, ez most nem fogja még jobban elrontani az amúgyis borús hangulatomat, megyek segíteni festeni apunak. Hiszen végre annyi idő után sikerült rávenni, hogy kifessük a házat! \(^o^)/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése