2012. június 15., péntek

Varrogatok

Már nagyon régen akartam varrni egy ilyen szoknyát. Nagyon tetszenek a loli stílusú ruhák, szoknyák és most vettem rá magam, hogy megpróbálkozzak eggyel, legalábbis kísérletet tegyek vmi hasonlóhoz.
Ezt a vizsgákra készítettem, mert nincs igazából szép fekete szoknyám, amit szeretnék. Amit meg igen, az meg rémesen fog. O.O Tisztára befeketítette két blúzom alját is, ahol hozzáért.
Itt nincs rajtam alsó szoknya, hiszen vizsgára nem is szeretnék felvenni, az elég furcsa lenne. ^^
Gumis a dereka és 190cm a szoknya alja, a fodor pedig ennek a duplája. Hogy ez mennyire felel meg a loli szabályoknak, fogalmam sincs. Minden esetre nagyon szépen kiáll alsószoknyával. Azt olvastam valahol, hogy a csípő kerületének minimum kétszerese kell, hogy legyen a szoknya. Na az bőven megvan. xD Nem mondom, hogy loli, de minden esetre loliable. ^^
Itt a képen felhúztam szinte egészen a derekamig, azért tűnhet rövidebbnek, de így is éppen egy olyan 7cm-vel ér a térdem fölé. Vizsgázni már lejjebb húztam. ^^
 Ebből indultam ki...

... és ez lett belőle. ^^
Nem akartam túl díszíteni, elvégre is csak a vizsgákra varrtam, de majd lehet, teszek rá egy-két masnit. Azon még nem botránkozhatnak meg a tanárok. ^^ A derékpánt 8cm széles, éppen azért, hogy ne álljon furán, egyforma távonként háromszor varrtam le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése